Ruilen/Retourneren
Het kan voorkomen dat een product niet naar wens is binnen 14 dagen na ontvangst kunt u uw product(en) herroepen bij ons. Hiervoor geldt wel dat alles in de orginele verpakking hoort te zitten ongeopend. Indien u een product wil retourneren stuur ons een mail dan zullen wij dit voor u in orde maken. De verzendkosten van het product zijn voor eigen rekening en het nieuwe product wat wij opnieuw naar u opsturen is ook voor rekening van de klant.
Email: info@wimperextensions-online.nl
Adres: Spuistraat 17, 5704MV Helmond, North-Brabant The Netherlands
Openingstijden Klantenservice: ma t/m zat: 10.00-21.00 en zo: 10.00-17.00
Telefoon: 0031-638057587
Verkeerd product ontvangen?
Heeft u een verkeerd product ontvangen, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten (mail of whats-app). Dan zorgen we dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Retourneren kan naar bovenstaand adres. Neem eerst contact met ons op onder vermelding van het ordernummer wij sturen u een retourformulier doe deze bij uw retourzending erbij.
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Wanneer een retour niet bij ons aankomt, zijn wij hier niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor.
Terugboeking bedrag
Indien je een pakketje herroept dan ontvangt u van ons een terugbetaling. De terugbetalingen vinden 2 x per week plaats dus binnen 72 uur staat het terug op uw rekening. U wordt terug betaald op dezelfde manier als u betaald heeft bij het maken van de bestelling. Bijvoorbeeld Is dit per creditcard betaald wordt het berag terug op uw creditcard gestort, betaald u per iDeal of Bancontact wordt het terug gestort op uw rekening, betaald u met Paypal dan wordt het bedrag terug op uw paypal account gezet enzovoorts. Indien u het hele pakket aan ons retour stuurt ontvangt u het hele bedrag minus de verzendkosten. Want dit zijn kosten die wij gemaakt hebben aan het verzenden van uw pakket.